Jak Nie Doświadczyć Gastrofazy

Jak Nie Doświadczyć Gastrofazy 420THC.pl, 420Polska

Wygląda na to, że wiele osób tak naprawdę nie cieszy się z doświadczania zwiększonego apetytu podczas gastrofazy! Osobiście uważamy, że obżeranie się niezdrowym jedzeniem po sesji palenia jest jedną z najbardziej niesamowitych części haju. Ale jeśli przybierasz na wadze lub zapadasz w śpiączkę pokarmową za każdym razem, gdy palisz marihuanę, to prawdopodobnie dobrym pomysłem jest znalezienie sposobów na kontrolowanie tego uczucia.

1. Nie polegaj na sile woli – zastąp swoje niezdrowe jedzenie zdrowymi produktami

Nie jest to ściśle wskazówka jak uniknąć zwiększonego apetytu, ale bez względu na to, jak bardzo się postarasz, w pewnym momencie ulegniesz i zjesz paczkę Cheetosów, które sam przed sobą ukryłeś. Jeśli wszystko, co masz w domu to zdrowe opcje, znacznie bardziej prawdopodobne jest, że zdecydujesz się na nie, gdy uderzy cię głód.

2. Żuj gumę podczas palenia

Ta technika jest bardzo popularna i wydaje się działać w przypadku wielu osób. Żucie ma również dodatkową zaletę, że zajmuje twój upalony umysł, a może także spalić kilka kalorii.

3. Umyj zęby krótko po paleniu

Ta genialna technika polega na tym, że po umyciu zębów każde jedzenie smakuje paskudnie. Ponieważ THC zwiększa twój zmysł węchu i smaku, miętowa pasta do zębów będzie smakować wyjątkowo silnie, a jedzenie będzie ostatnią rzeczą, o której pomyślisz.

Jak Nie Doświadczyć Gastrofazy 420THC.pl, 420Polska

4. Postaw na twarde cukierki

Piękno tej techniki polega na tym, że technicznie możesz jeść godzinami, ale będziesz w stanie przeżuć tylko 4 lub 5 małych cukierków.

5. Pij dużo płynów

Nie liczy się tu 5 litrów sody lub soku, ponieważ są one pełne cukru. Woda jest oczywiście najlepszą opcją, ale jeśli nie możesz jej znieść, to napoje dietetyczne sprawdzą się równie dobrze.

6. Przed paleniem zjedz węglowodany o niskim indeksie glikemicznym

Podczas gastro nie dbasz o to, jak bardzo jesteś pełny, ale kilka osób zasugerowało, że spożywanie węglowodanów o niskim indeksie glikemicznym o powolnym uwalnianiu przed paleniem naprawdę pomaga je kontrolować.

7. Jedz batony proteinowe

Batony białkowe mają zwykle niski IG, naprawdę cię sycą i dość trudno jest zjeść ich zbyt wiele bez uczucia obrzydliwości.

8. Pij zieloną herbatę

Zielona herbata jest naturalnym środkiem tłumiącym apetyt, a tak naprawdę nie ma żadnych kalorii i pomaga utrzymać nawodnienie podczas palenia.

9. Wykonaj porządny trening przed paleniem marihuany

Ok, również nie jest to sposób na powstrzymanie wzmożonego apetytu, ale przynajmniej spalisz trochę kalorii, co sprawi, że kiedy będziesz na gastro, dodatkowe kalorie ci nie zaszkodzą.

10. Zrób coś ciekawego

Zajmij się hobby lub aktywnością, która w pełni zajmie twój umysł podczas palenia i pomoże ci zignorować gastro. Niestety, Netflix się nie liczy.

11. Zbuduj tolerancję na marihuanę

Wykazano, że gdy palisz więcej, a twoja tolerancja na zioło rośnie, u większości ludzi coraz rzadziej pojawia się zwiększony apetyt!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.


Copyright © 420THC.pl - czyli kultura marihuany, konopi 420 w Polsce i na świecie.